do you feel like a puzzel, you can't find your missing piece?



här sitter jag och stämmer in i massa gamla coldplaylåtar. riktigt mysigt faktiskt. känner att jag saknar alla körtimmar och konserter med musik-klasserna. att sjunga måste vara en av de bästa terapierna, man blir ju helt... harmoniskt. åh sjukligt härligt.
på tal om musik-klasserna så ska det bli någon slags återträff en heldag alla gamla mu-klassare i oktober, där alla ska va med på lite körrep och konsert och massa käk och sånt kul. jävligt nog så har de planerat in det den 24 oktober. samma dag som högskoleprovet. skit x1000 säger jag för jag vill vara med!
nu ska jag sörja ett tag och dricka te. HEJ.

Kommentarer
Postat av: ewis

haha beror nog lite på vilken sångröst man har :D du kan ju din sak, jag tror jag skulle behöva nån annan sorts terapi :D haha. synd med den där krocken :/ <3

2009-09-03 @ 20:37:03
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0