OPEPP

satan vad jag inte är effektiv idag. borde plugga en jäkla massa engelska inför provet på tisdag men hur skoj känns det på en skala? jag borde ta reda på all skit som ligger och skräpar i mitt rum också men det lockar inte heller någe vidare. träna är något som också borde göras. har inte vart på gymmet på en vecka(?) och känner mig som ett icakasse full med fläsk som bara går runt och dallrar. jävla förkylningar.
nä nu får det vara nog på klagande och bortförklaringar. nu: PLUGG! later: GYM!

Kommentarer
Postat av: sofiabergdén .

ja vem pallar plugga egentligen.. finns ju så mycket annat i livet som är 218374584932 gånger roligare :D hihi...



Puss

2009-10-11 @ 19:45:40
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0