HALLOWEEN






alla bilder har jag snott här!

här ovan ser ni gårdagens halloweenfest i bilder. riktigt trevligt med trevliga människor. jag var pilot i kläder som jag hittade på leksaksboden, i strl 140 typ, men det gick fint det också. glajjerna snodde jag till mig hemma hos snusen, det blev som grädden på moset. folk var otroligt seriöst utklädda, nästan så man tappade hakan (bild 2 är ju ett jävligt bra exempel, det ÄR faktiskt inte johnny depp!).
när de andra bestämde sig för att åka in till stan senare kilade jag och mötte upp jocke istället. sen var kvällen slut och jag slocknade i en varm säng.

idag är det söndag och jag känner verkligen inte för att gå till skolan imorgon. hatarhatarhatar allt som måste göras och idiotiska lärare som... är idioter.

nu blir det heroes, HEJ.

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha den är inte heller så stor tydligen, bloggvärlden ;) Ja visst, sno alla bilder du vill :) Hade du en kul kväll?

2009-11-01 @ 23:35:03
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0