CUTCUTCUT/NYKLIPPT

med babylent, nyklippt hår sitter jag nu här. var nere till frissan (med nere menar jag max 30 m bort, smidigt! 250 ville hon bara ha också. herre min skapare vad bra för min dåliga ekonomi!) och kapade topparna och klippte upp. det var välbehövligt om vi säger så. vänta inte mer än ett halvår mellan klippningarna... i alla fall, något som jag alltid får höra när jag sitter hos frisörer är att mitt hår är väldigt lätt att jobba med och lätt att få volym på (utan volymtång alltså). i helvete heller tänker jag när då sliter hit och dit med mitt hår, varför skulle jag då volyma och platta och tupera och "dusta" det vareviga dag till slitgränsen?

jajajaja, nu ska jag glo på heroes tills mamma kommer tillbaka från sin egen klippning, då blir kääääk. senare! (varför låter det så himla mycket konstigare på svenska?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0