välkommen tillbaka, älskade endorfiner!



nu sitter jag har med svetten rinnandes, och väntar på att värmeböljan ska lägga sig efter en riktigt lyckad springrunda. nästan en hel halvmil blev det. utan vila! jag är sjukt stolt över prestationen, det ska man vara tycker jag. men jag får lov att erkänna att det var sjukt kämpigt. but I did it.

dagen har varit en riktig höjdardag. jag har hållt en muntlig bokredovisning på improvisation och utan nervositet (dock i liten grupp men bra gjort för att vara mig!), blivit helt klar med historiainlämningen, börjat på geografiinlämningen, tagit en massa kort på snusen när det lagades kladdkaka, lämnat över kladdkaka till nattis som försenad födelsedagspresent, och så springturen. mycket bra saker att hinna med.

nu är det duschen som gäller, HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0