we're fated to pretend

herregud vad trött och fullkomligt död man kan bli av att springa. kom hem från en riktigt duktig runda ute i snöstormen för en liten stund sen så nu börjar jag känna av de trevliga endorfinerna. det var längesen, välkomna tillbaka!

att jag var så hurtig har sina orsaker. emma har ju varit hemma i helgen och när hon kommer hit så tycker hon att man ska unna sig en himla massa saker som jag aldrig skulle stoppa i mig annars (aldrig i min viktsänkingsperiod alltså, annars stoppar jag gärna i mig allt onyttigt jag kan hitta!). så igår var det födelsedags fika på stan syster mamma och jag, sen inhandlandes det ASGOD torkad frukt som lätt slank ner, sen hem då det på kvällskvisten tillagades hemlagad pizza med en massa mozzarella och andra godsaker. allt detta tokätande fortsatte idag då vi åkte ut till mormor. ja ni kan ju tänka er vad jag tänker rabbla upp nu. potatisgratäng med massa grädde och ost (mmmmmm...), efterrätt bestående av glass, grädde och bär, fika med bullar, muffins, kakor och så en liten godisbit här, liten godisbit där. så gott att man dog.

i alla fall så känner man ju sig lite lagom småfet efter en sån här helg. man får ju typ ta till fastan nu för nästa helg blir det på det igen! kusin petronella fyller år, och så tänker vendela ha storslaget kalas också. ingen vet hur detta ska sluta. håll tummarna för att jag överlever.

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, tack=)

prova, det funkar faktist:)

2009-03-22 @ 19:55:46
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0