sleeping all day, staying up all night

här sitter jag och baddar in benen med potatismjöl. jag har nämligen lyckats få en massa fina utslag som bestämt sig för att vara asjobbiga och klia så inåthelvete, och mamma kom på det lilla tricket med potatismjölet. det är tur att vi har våra huskurer i familjen.

helgen har bortsett från utslagsinvasionen varit alldeles utomordentligt trevlig. fredagen bjöd på hippiefest hemma hos cizzi och det var såklart trevligt. alla var mer eller mindre utklädda och det var dansig stämning. sen kidnappade jag med mig jocke hem bara för att han är så bäst.
lördagen bjöd också på fest, två stycken till och med. den första var torr och seg eftersom den lilla alkohol vi hade ville vi spara till senare så därifrån gick becca och jag gladeligen därifrån vid halv elva snåret för att åka vidare till baggetorp. där bjöds det på lokalfest med en massa fulla vingåkrare. där dansade vi runt, tjoade på klassisar och hade trevligt. jag lyckades bli erbjuden en sovplats hemma hos finjocke sen så där spenderades natten och även idagdagen. lyckades också missa bussen med en halv minut så superduon ewis&ted fick aggera svarttaxi och komma och hämta mig. så kan det gå ibland!


så här snygga var jag och snusen innan hippiefesten. det är riktigt svårslaget!

Kommentarer
Postat av: Simon

Snyggingar ;D

2009-03-16 @ 08:10:44
Postat av: Matilda

hihi sniggingar!!



btw så ska jag och hela mitt gäng från nyköping va hippies på Peace & Love. Nu blir du väl lite sugen? ;)

2009-03-18 @ 12:52:21
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0