vi har solen i ögonen och spilld mjölk överallt


glass ska avnjutas i paketform och på extrapris. och ätas med plastkniv.

vilken trevlig dag! bortsett från mina PMS-attacker ibland så har dagen varit fin och riktigt sommarlovig.
vaknade upp och kände att förkylningen var värre och jag lät som en överkörd skata, men skam den som ger sig! ewis o jag hade bestämt igår att vi skulle dra med ted ner till djulö för att njuta lite av solen och så blev det! inte så mycket sol, men desto mer skojj. när vi satt där på gräset och försökte komma underfund med åt vilket håll de gråa molnen rörde sig åt så bröt det loss ett ösregn med hagel. teddan hade som tur var bilen med sig så vi hoppade in och körde iväg mot soligare vyer, nämligen willys. där kilade vi in och köpte oss paketglass på extrapris och satte oss utanför ica och njöt i solen. OM det var härligt!
sedan på kvällskvisten tänkte jag, ewis, danne och kim att vi skulle grilla pinnbröd men med en blött mark och blöt ved blir det inte det enklaste så vi körde på stekpannan istället. funkade prima! vi avslutade det hela med att kolla på benjamin buttons otroliga liv som var otroligt bra. jag har varit lite små skeptisk till den men den var väldigt mycket över förväntan. den bästa filmen på väldigt länge.

nu ska jag hosta vidare och se om jag kan bli trött nån gång. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0