för vi ska ta studenten (om ett år..)!



sitter och lyssnar på den här skitbra låten som jag hittade av en slump. bra grejer!

igår var det lördag och studentdag här i stora staden vilket betydde utgång för hela hålans unga odräglingar inklusive snusen och mig. vi började kvällen här hemma hos mig där vi snackade strunt och tog våran öppna-en-vinflaska-med-skruvkork-oskuld. vi var naturbegåvningar. smuttade lite på det spritsiga innehållet och begav oss sedan till cizzi för en liten förfest. hittade tre små pojkar på vägen som vi tog med oss in i värmen. en massa vattenpipa, snurriga huvuden, norrköpingsdialekt, prat och skrat senare knatade vi ner på stan och första anhalten blev port 26 där vi lyckades komma in gratis och dansade järnet och skrek med i becky sharp-låtar. fellefells var där och knäppte vimmelbilder så vi ställde såklart upp på den fina ovan.
när svetten började lacka och fötterna var söndertrampade tog vi oss vidare till lilla och parkerade oss i ett bås med resten av det trevliga folket som tidigare haft andra spridda planer. där bjöds det på skratt, sång, dans på bord (malin den pilska jäkeln!), smirnoff, tjafs, pussar och en himla massa studenter. skit trevligt!
vid halvtvå-snåret hängde jag med jockefiluren på nattbusen och snarkade sedan gott i vingåker framför atlantis hela natten.
betyg på kvällen: 4/5, inte illa alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0