HEJ


the headquarter. ja, eller det är i alla fall här och omkring jag hänger runt om dagarna.

jag är så snyggt självlysande och fresh om dagarna.

en hel massa kläder har jag fått! allt signerat maskinringen. mig gör det inget, de är grymt sköna.

igår jobbade jag återigen som maskinringen-arbetare. jag börjar känna mig riktigt hemmastadd i de självlysande kläderna faktist. det är ju inget minus att få lön för de fyra dagarna jag jobbat heller. 2500 spänn rikare! ganska så trevligt.

mer än så har jag inte att säga, förutom att det är förjävla härligt as varmt ute. NJUT.

Kommentarer
Postat av: matilda

glammigt:D

2009-07-05 @ 17:09:34
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0