sunday

= soldag, passar ju rätt bra för har det varit mycket av något så är det väl sol. dagen har dock inte spenderats speciellt mycket ute i solskenet utan mer framför scrubs. jag vet, jag vet. jag borde nog skaffa mig ett liv istället, men scrubs är så komplett. jag kan se avsnitten hur många gånger som helst utan att tröttna.

men imorgon blir det andra bullar! upp kl 7 för att sticka ut på en springtur för att sedan ta mig ner till djulö vid nio och njuta av en frukost på stranden med min snus. TREVLIGT säger jag. sen ska vi ligga där och lapa sol resten av dagen i sällskap av becca också.

dagen har goda förutsättningar! bäst att jag går och sover nu. HEJ

Kommentarer
Postat av: ewis

frukost, frukost! :D ska bli en riktig mysdag! :D

2009-06-28 @ 23:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0