midsommarafton

dagen började med att vakna upp brevid en snygg (väldigt väldigt hårt sovande) jäkel i vingåker. ägnade några år till att få liv i honom och sedan tog jag mitt pick och pack hem till nävertorp. fick i mig någon slags improviserade midsommarlunch med mamma och drog sedan igång med skönhetsfixandet.
kl sex rullade jag in hemma hos snusens mormor och morfar och käkade en hela massa godsaker med snusen, hennes mamma och husägarna. sill, jansson, potäter, grillat, jordgubbar.... jag skulle kunna rabbla i en evighet. as gottigt.
vid nio tiden tog vi oss vidare till laggarhult där sofie fylde 18 stora och hade anordnat ett litet partaj. mestadels lustiga, okända människor där så jag och snusen slog oss ned på köksgolvet och pimplade cider och vin och knagde i oss en hel massa brödpinnar. det blev faktiskt skit trevligt det också.
när kvällen började lida mot sitt slut cyklade vi vidare till norr där rikard stod för groggar och bröd (självklart var det jag som käkade bröd, det är ju det godaste som finns! speciellt med kroppen full av alkohol). där satt vi ute i ett partytält och lyssnade på björn rosenström och smuttade på våra drinkar ett tag.
när kl närmade sig ett sa vi tack och hej och begav oss ner till vingåkersbussen som jag hoppade på som så många gånger förr. jag gillar't ju.


ewis blev gravid och visar här sina kunskaper inom graviditet + alkohol.

bebisen smet in i min mage också. gravid i 18 månaden?

att se lite smått däckad ut på toalettbilder är ju en tradition.

jag var het som en kaukelugn.

ewis blev en rufsboll.

vi käkade upp varenda liten brödpinne vi hittade och ewis hade höga klackar och gjorde mig kortare för en gångs skull. jag gillade det!

det var midsommar á la izor det.

Kommentarer
Postat av: matilda

Ewis är riktigt snygg i sin jäkla lugg!:)

2009-06-25 @ 22:27:28
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0