ingen vanlig måndag

idag har jag och mamsen vart i linköping hela dagen lång. min fina syster emma hade framläggning av sin uppsats (= typ examen) och vi var där och kollade på och lyssnade. hon var hur duktig som helst och hade skrivit en rapport om rishandeln i vietnam på 50 sidor nånting som hon pratade om i nån timme. det är ju för sjutton en hel bok! men men, universitet är väl universitet.

förutom det dära så hann jag få med mamma ner till stora staden och bränna lite pengar. en superfin typ aprikosfärgad klänning/tunika från bik bok, ett stort vitt linne från HM och ett par skor från din sko (inte några av dem som jag tänkt mig, men ett par skitfina iaf!). så nu är jag pank. jag är så bra på att hålla i pengar, speciellt när det finns kläder i närheten.
nån bild orkar jag inte så ni får föreställa er. låt fantasin flöda! NATTI

Kommentarer
Postat av: matilda

shit, vissa är flitiga!

2009-06-09 @ 18:27:00
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0