hope you're happy now, but I'm not giving in


fina tänder. fint gap.

här sitter jag och toklyssnar på the sounds som så många kvällar tidigare. har fastnat rätt rejält för de där typerna på sistone. väntar på att snusen ska ha tid för en promenix gör jag också. jag är ganska så opepp på motion men kan nog vara rätt bra att komma ut o röra sig lite, och framförallt snacka av sig om all skit som lyckas bubbla sig upp. idag har jag en riktigt snacka-skit-om-en-person-som-gör-mig-så-irriterad-smaskis att bjuda på.

dagen har varit en riktigt kass skoldag så det var tur att den var kort. annars hade ni nog fått höra historien om en lovisa som låste in sig på toaletten och tjurade hela dagen.
jag kan knappt sätta ord på hur mycket jag behöver sommarlov! komma bort från människor, stressen och alla krav. två dagar kvar, två dagar. innan skolan hann jag även med en snabbis hos tandregleringen där jag fick nytt lim på ståltråden som bor bak på mina framtänder.

nu ska jag tejpa mina hälar så jag slipper skoskav när jag beger mig ut på äventyr. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0