HEJ

idag har min allra äldsta vän emma vart här och hängt. hon kom i ottan och åkte vid halv fem och däremellan hann vi prata igen en himla massa strunt och ostrunt, cykla en runda, se film (stardust) och länsa mammas chokladask. astrevligt! kommer sakna henne när hon åker iväg till arizona i 10 månader. så det är bäst att du hör av dig, hör du det emma! :)

just nu försöker jag förgäves hitta nån film som funkar på moviestream. lyckades få till passengers förrut men den orkar jag inte kolla klart på (läs: vågar jag inte se klart på ensam i ett mörkt rum). haha YES, bara för det funkar paul mart: mall cop nu! TACK. en komedi ska jag väl klara av i alla fall.

btw, imorgon åker jag och snusen upp till stockholm igen för att gå på skansen och se allsången. timo min älskling är ju med hihi! har saknat honom på scenen i sommar.


timotimotimo.

Kommentarer
Postat av: Emma C

I'll keep in touch :) Annars finns ju bloggen, som förhoppningsvis blir uppdaterad lite då och då

<3

2009-07-27 @ 23:14:00
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: Jocke

Söt flicka som man aldrig får nog av :)

2009-07-28 @ 03:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0