I'm a little too starstruck to wanna fight

igår var det tänkt att ewisen och jag skulle ha en filmkväll med hemlagad pizza och allmänt soffhäng eftersom att de flesta var utflugna på egna äventyr. och hemlagad pizza blev det, men kvällen flöt sedan vidare till martin där vi blev bjudna på vin och kollade på film innan vi tillsist kilade på krogen för att fira att martin idag fyller 18. grattiiiiiiis! vi träffa sanna och mia och sjöng några låtar på lilla där det var karaokekväll. vi sjöng sjukt fint.
när kvällen led mot sitt slut satte jag mig på vingåkersbussen ut till jocke. dock var han inte hemma när jag kom så jag satt och spelade guitar hero på mobilen i en halvtimme ute på trappan. det var lite kyligt men väldigt värt.
en sak är säker, jag vet någon som kommer sakna den där jocke på hultsfred.

här kommer kvällen i (lågkvalitét-pga-min-dåliga-mobilkamera-) bilder:


jag tror ewis var kär.

så här såg min pizza ut. den var såå god. såå god att jag kan utnämna den till godaste någonsin.

martin hade fått en flaska rött. den drack jag och ewis upp med stor möda. kan man ens tycka om vin?!

vi kollade på kärlek 3000 som var precis så gullig som vi trodde den skulle vara. ett stort leende och skratt genom hela filmen.

mia och sanna var glada och skitsöta.

ewis och födelsedagspojken martin!

jag och min snus, aka ewis. (ibland så tycker man att man är för snygg för att visas)

(ibland blir man så snygg att det inte ens är lagligt att visas)

Kommentarer
Postat av: matilda

jag HATAR vin:S

EEEUUW

2009-07-05 @ 17:07:48
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: ewis

vill ha dig i mörkret hos mig.. vi var bäst! och det var sjukt kul :)

2009-07-06 @ 17:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0