hemma från hultsfred!

egentligen så kom vi hem igår men då fanns det ingen tid över till bloggen. då var det en otroligt efterlängtad dusch och besök hos jockefiluren som gällde. BÄST.

veckan har i alla fall bjudit på det bästa spelningarna jag vart med om. för att bara nämna några; the killers (både ewis och jag var i extas under hela spelningen), kings of leon, the sounds, SMK & lars winnerbäck. så sjukt jäkla bra allihop som vi såg! jag filmade på alla som var värda att flimas så så snart jag kirrat ihop en lång kombo-video av dem så kommer den upp. jag passar på att bjuda på en bildbomb från mobilen så länge.



simon (till höger) hade galet vita kycklinglår.




navid modiri höll i flash-moobs varje dag kl fyra.

några andra k-holmare kom förbi och käkade ölburkar.

äta mask.

kings of leon.

maia hirasawa.

tälthäng 6 pers i ett tvåmanna när det regnade.

regina spektor.


white lies.

the killers. (<333333333333333333333333333333333333333333333)
lorentz & m.sakarias.

lars winnerbäck.

fler bilder kommer när jag fått dem av ewisen. PUSS

Kommentarer
Postat av: matilda

jag är alldeles för avis!

2009-07-14 @ 16:35:13
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: ewis

jag saknar hultsfred :)

2009-07-17 @ 11:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0