for you I'd wait 'til kingdom come

ett underbart lugn sprider sig sakta i mina kropp och allting känns för himla underbart. kan vara för att jag har riktigt fina vänner som man kan tjafsa, dryga och bli sams med, kan vara för att jag har riktigt bra musik i högtalarna, kan vara för att jag varit i vingåker hos världens bästa jocke, kan vara för att mamma alltid lämnar lite nödfallspengar hemma till mig när hon åker bort. kan också för för att jag är hög på endorfiner. jag tror det är alltihop!

puuh, jag börjar äntligen svalna här efter en liten joggingrunda och ansiktet börjar återfå sin naturliga gula ton (ja min hud är gul!). det blev den andra rundan den här veckan vilket är mitt mål, att försöka springa 2 ggr i veckan för att få upp konditionen och få fläsket lite fastare. dock blev det en mini variant idag eftersom jag har sjukt ont i högerfoten emellanåt. ingen aning om varför men gissar på att veckan i hultsfred kan ha ett finger med i spelet. aja, en liten runda är alltid bättre än ingen runda!


en izor sommaren 08. håret var nyklippt och korrrrrrrrrrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0