äckel-söndag

måååååh vilken jobbig dag. jobbig för att jag inte har någonting att göra, jobbigt för att jag är helt ensam, jobbigt för att det är pissväder, jobbigt för att jag saknar folk så galet mycket att det gör ont i magen och jag vill fälla några tårar. det känns som att överreagera är min grej. speciellt i PMS-dagar. skitskitskit.

funderar på hur jag ska göra med jobb den här veckan också. måndag-tisdag eller tisdag-onsdag? tänka vilka jobbiga val jag har. på torsdag till lördag åker i alla fall mamsen, gubben, ewis och jag på kryssning till helsingfors. det lär behövas pengar så det är väl bara att jobba på, trots att jag vill skjuta mig varannan minut.

feckfeckfeck.

Kommentarer
Postat av: matilda

<3<3<3

2009-07-22 @ 13:58:12
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0