22:56

läste malins blogg nyss om hennes bra nyårslöfte. men. jag förfaller ju här! hur lätt är det att vara nöjd då? det här jullovet skulle blivit mitt "komma igen-lov" och så blev jag sjuk istället. utan någon som helst energi har jag legat i soffan och strecktittat lost eller hängt över toalettenstolen.
men hör på det här; imorgon ska jag ut och springa! nog. ja vi håller tummarna iaf, jag hoppas på fint väder och ett bra humör så ska det nog gå vägen.
nu till nåt lite tråkigare som gör att jag väldigt mycket känner mig som en svikare. jag tror att jag kanske ska börja äta kött igen.
man vill slå mig, jag vet.
men har börjat känna av samma sak som förra ggn jag försökte mig på vegetarianlivet, konstant smygande illamående, tjurighet, ingen ork över huvudtaget. och sen saknar jag att kunna äta som vanligt folk. ta en capricciosa på venezia, käka en cheeseburgare på mc, köpa en korv med bröd på violen. eller att bara sitta med mamma och äta. blir nästan aldrig så nu, hon äter sin lagade mat, jag hasar in i köket senare och tar en macka eller kokar lite nudlar. det håller ju inte.
aja, återstår att se imorgon om jag får i mig nåt kött. (klumpimagen, söta små grisar instängda i lastbil på väg mot döden.)

en liten sista detalj: alla är fan sjuka efter nyår. bara jag och martin från gänget som hållt oss friska.
krya på er alla! jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: malin

du gumman har inget att inte vara nöjd med för du är så fin & rar & snäll :) <3

2009-01-04 @ 21:02:47
URL: http://fiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0