20:19

jag har fastnat i ryggknäckartjafset igen och måste knäcka den en gång i kvarten för att den gör ont o vill knäckas. inte bra inte bra, får sluta upp med det.
men det är ju så härligt.

fick för mig att bli vig igen så nu har jag tänjt som en tok och kan nästan gå ner i spagat (eller split? jag kommer aldrig ihåg vad som är vad?) igen. ska försöka göra några sånna övningar typ varje dag fram tills dansen börjar igen för att komma tillbaka både vigare och mer fit. gud så trevligt!

nu kommer snart min privattaxi (ewis & ted) hit o hämtar upp mig för filmkväll hos danne. med chips. MUMMA.
(psssst, jag har blivit helt besatt av paramore. snurrar för fullt här!)






jockepocke<3

Kommentarer
Postat av: sunsen

söt bild :D <33

2009-01-25 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0