ryck upp mig!

måste det vara hundra minusgrader hela dagarna? det går inte, verkligen inte, att sticka ut på springrundor då. det är fysiskt omöjligt.
jag ska skaffa mig lite äkta löparkläder som tål det här galna temperaturerna. eller skaffa mig ett friskiskort igen. 800 :- . det skulle ju svida rätt rejält, speciellt när jag vet att jag kommer tröttna om några månader, max. löparkläder känns säkrare. jag får nått som håller hur länge som helst, jag kan använda det när jag vill, och bäst av allt så får jag min avskildhet. springa i skogen, bli hur svettig som helst, rödast i världen, och ingen behöver se mig. det gillar jag väldigt mycket mer än att behöva flåsa instängd bland en massa slimmade gymgeeks och känna mig äckligast i världen.
 
nu ska jag sluta deprimera och lägga mig och läsa.
pssssssst! jag är inne på min andra bok det här lovet. nån är lite bra på nånting iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0