I was just guessing at numbers and figures

vem hade den mest ansträngande idrottslektionen på flera år idag? det var jag det. (jag erkänner, jag inte är speciellt aktiv på lektioner med bollsporter vilket våra alltid är.) sanna och jag skulle ha spelat badminton, men efter ett x antal lektioner med racksvingande kände vi att det fick räcka. vi parkerade oss i styrkehallen istället och jag gjorde min dagliga dos av övningar. det var lite lagom dödsjobbigt med den enorma träningsvärken jag hade efter igår. jag har gått och beklagat mig hela dagen varje gång jag ska lyfta en bok, gå i en trapp, skala en apelsin, klia mig i huvet. mina armar är spagetti och rumpan är bly.
positivt är att jag nu har kvällen fri från träning och det sitter inte fel det.

nu ska jag återgå till att fundera över om en muntlig redovisning i historia verkligen är värre än ett streck i protokollet.
HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0