vi dansar och råpluggar

idag började dansen efter juluppehållet och självklart lyckades jag med min fina förmåga att läsa fel (eller inte läsa alls..) på lappar, och vara där en timme för tidigt. så kan det gå när man är virrig.
lektionen var rolig trots att det var jäkligt svårt med en massa nytt och avancerat. vi hade vikarie som tydligen var van vid lite högre nivå på dans så jag flaxade mest omkring men gjorde mitt bästa (kordinationen är ju då inte mycket att skryta med).
fellefells var för en gångs skull med på lektionen så jag fick äntligen någon att flamsa runt med. trevligt säger jag.

nej nu ska jag träna lite övningar här innan jag återgår till att råplugga ekonomi.
prov imorgon och jag ska göra så jävla bra ifrån mig att det finns inte!
projekt har vi också i två veckor och det är roligt och givande och jag ska vara jävligt duktig där med för det är SKOJ!
(jag är fortfarande den där positiva typen!)

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0