bolt

jag har i en veckas tid, om inte mer, laddat ner bolt och idag bestämde den sig för att äntligen vara klar och redo att avjutas.
jag hade mina föraningar om att den skulle vara en besvikelse, ännu en dålig film med torra skämt, dålig handling och skänslan av att man sett allting förrut. men icke! inte för att jag är så himla kräsen, men jag gillade den. skrattade på många ställen, och blev kär i tjockishamstern. kolla på han liksom:

söööööööööööööt. som sagt, en kul film så den borde ni se. men se den på engelska aight? dubbning förstör allt.
nu ska jag ta mitt värkade huvud och gå och lägga mig.

tjenixen!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Rhino är sötast! :D

2009-02-19 @ 21:22:36
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0