svettapa igen

gissa vem som tog sig ut på en springrunda i eftermiddags? JAG! fifan vad duktigt av mig, nu måste jag få vara lite stolt över mig själv. *glääääänser och är väldigt harmonisk tack vare prima endorfiner*
jag sprang den vanliga rundan som jag rätt så flitigt sprang i somras, och jag orkade nästannästan hela innan jag kända att nu kommer det snart komma äckliga saker upp från min mage och ut ur min mun. men en ca 7 km blev det i alla fall, det ska man vara riktigt nöjd med för att vara så här på vårkvisten.

nu ska jag värma lite smaskig mat som mamma så snällt ställt i kylen så att jag ska slippa laga en massa när hon har rymt iväg till örebro igen. sen blir det snaskande på äckligt godis och någon förhoppningsvis bra film på tv.

just ja! innan jag avrundar här tänkte jag bara säga ett par visa ord jag gått och tjurat på i mitt ryggont,
alla ni killar där ute, tänk på att ni har det jävligt lätt som är just av manligt kön.

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0