snö

idag har jag bestämt mig för att vara på bra humör. trots att jag inte kan göra övningarna, sticka ut och springa, eller ens gå i den här snöstormen så ska jag försöka se positivt på saker. det finns många saker jag inte gillar men det gäller att inte låta sig besegras av dem. nivet, det finns ju en väldigt massa bra saker också. som kompensation för gårdagsens hatlista kommer här en jävligt bra lista:

1. finfina vänner & en finfin jocke
2. en frisk familj och släkt, som faktiskt är rätt så bra
3. jag är ju också fri från hemska obotliga sjukdomar
4. mitt rum som är ganska så mysigt efter om-möbleringen
5. mina raka fina tänder efter tandställningshelvetet
6. min mobil som är så röd och fin med världens bästa ljud
7. det faktum att det faktiskt kommer rulla in pengar i slutet på den här veckan
8. att jag, trots alla motgångar som kommer dyka upp, bannemig ska till hultsfred och se killers i sommar
9. det är söndag och jag behöver inte vara i skolan, utan kan vara hemma och vara skabbig utan att nån behöver bry sig
10. två söta små hamstrar (som jag ska ta bättre hand om i framtiden)

titta vad mycket fint det finns! det gäller bara att sålla bort skiten.
på tal om skit, nu ska hamsterburarna rengöras för första ggn på mångamånga veckor.

tjenis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0