nu ska vi fixa röda tråden

det sägs att man ska nischa sin blogg för att få ökat flyt på läsarna.
jag har funderat och funderat (i flera minuuuuter) på vad min röda tråd kan vara, men har inte lyckats komma fram till nåt över huvudtaget.
dagens outfit är uttjatat och skulle kännas aningen krystat, ta en massa fina biler kräver an bra kamera, livsstil & hälsa känns tråkigt. lite förslag skulle sitta fint. vad vill man läsa om egentligen? jag är ju utseendefreak så jag läser bara modebloggar i princip, fina bilder och kläder är ju alltid lockande liksom. kom med ett bra förslag så ska jag baka en smaskig kaka till dig eller sy en finfin vetekudde kanske! (mutar)

nog med tänkande för idag, jag ska strax knata ut för lite lek med snusen. jag har nämligen inga mer prov innan lovet så jag har för första ggn på länge fritid! det känns rätt så trevligt må jag säga.'


för 5 år sedan hade man väl aldrig kunnat  tro att vi skulle bli så fina vänner.
då var det ganska så starkt ogillande från båda parter. sicken tur att man växer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0