dan före dan före sportlov!

näst sista dagen på projektet avklarad. lite otroligt slappt och trevligt som vanligt med lite datasurfande, mobilspelade (jag är helt fast!), övande på redovisningen och spånande om morgondagens utklädnader. jag ska vara en lortig liten rövardotter och de andra i gruppen ska vara matrix, harry potter, james bond och scream.
jag känner mig ganska så trevligt pepp inför redovisningen. vi är en skitrolig grupp med hyfsad koll på upplägget, och som dessutom kommer vara riktigt farligt snygga. det blir ju inte så mycket bättre!

lite bilder har jag att dela med mig av idag också. malin var snabb på att snappa åt sig mobilen på spanskan som så många ggr förr.





en liten bild på väg till anstalten efter att ha dansat loss på idrotten får hänga på också.
nu ska jag kila till ner till stan och sedan sätta mig på bussen till vingåker. trevligt tycker jag.

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0