JEALOUSY, TURNING SAINTS INTO THE SEA

puuh, imorse var jag och tränade för första gången på typ en månad och ja, det kändes. benen ville inte alls som jag ville och jag blev helt slut, helt död. jag var där med fellefells och sanna, och resten av lokalen var fylld med pensionärer. alltid lika trevligt, mycket bättre än spännisar. sen när felle och jag var klara och hasade oss sakta till våra cyklar, svettiga och fina, kommer kuriren fram och vill ha med oss på den där lilla spalten. med bild. jag totalvägrar och felle likaså, och jag slipper undan (förmodligen för att jag var tomatröd med svettfloder längs tinningarna och inte skulle pryda tidningen särskillt väl...) men felle blir fast. hon såg dock ut som han skulle vidare på party/var inte ett jäkla dugg påverkad av träningen så det blir nog fint som snus i tidningen imorn.

Kommentarer
Postat av: Johanna

men visst känner man sig stolt efter träningen ;)

hoppas du haft en trevlig jul!

puss

2009-12-28 @ 22:14:05
URL: http://johannaengstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0