HIGHER HIGHER HIGHER



jaha, erik vann igår. YES säger jag! jag fullkomligt ramlar ihop varje gång han tar i från tårna och sätter varenda ton gång på gång. och årets idollåt är ju riktigt bra! jag har starkt ogillat de som varit tidigare år men den här var annorlunda på ett mycket trevligt sätt.

hur som haver, lite update på svinfronten. idag mår jag riktigt bra, men ska väl inte säga för mycket med tanke på hur det gått upp och ner varje dag det här. igår jag var riktigt hes vilket jag bara tyckte var roligt. det lät som jag var en rökpuffare sjungande på sista refrängen, men idag är det nästan borta det också. annars så har jag precis ätit blodpudding. inte är det glamouröst att vara svin inte.

Kommentarer
Postat av: Malin

vad kul att höra att du du börjar på bättre! blir det skola snart då? :) pusspuss

2009-12-14 @ 17:18:12
URL: http://fiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0