It's friday, I'm in love (fast det är lördag)

oj vad dålig jag är på att uppdatera nu för tiden. skyller på att jag är ute i solen så mycket jag kan och tar vara på de sista dagarna av sommarlovet. URK, ge mig mera sommarlov. och en hjärna utan komplex.
hur som helst, idag ska jag ta mig ner till badet med syster igen och bättre på brännan ytterligare. sen vid kvällningen blir det över till nattis på förfest, ner till stan och kika lite på kevins lilla uppträdande, vidare till partiparti i nävertorp, en sväng till öltältet för att sedan avsluta dagen i vingåker. det finns goda förutsättningar för att det kan bli toppen! nu gäller det bara att inte låta alla dumma tankar förstöra.
HEJ på er!


dags för steeeek.

Kommentarer
Postat av: ewis

inga dumma tankar från någon av oss ska få förstöra våran kväll! :D <3

2009-08-08 @ 15:05:41
Postat av: matilda

snygga kvinna!

2009-08-09 @ 12:54:22
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: Anton

Damn så fin! :$ (A)

2009-08-20 @ 23:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0