it's you that I need, it's you, I'm sure it's always been

idag har jag räknat matte i 90 minuter. inte illa pinkat för inkompetent höna som mig! det blev fel på i stort sett varenda tal, men sanna-snillet hjälpte mig tålmodigt på varenda en. TACK! jag förstår inte hur jag skulle överleva alla dessa helvetestal annars.
hunnit med att skriva en skitkass filmrecension på engelska c har jag också hunnit med idag. så dålig att jag bara ville slita sönder den och äta upp den så ingen tvingades läsa den. men men, nån måste ju lägga G-nivån också.
det var värst vad mycket självkritik jag fick in i ett och samma inlägg. klämma in nåt mer? jag är en fläskklump. så nu är jag nöjd för idag.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Matte är inte lätt om man inte kan det ;P Jag tycker dock det gick bra idag, några missar men annars så :D

2009-08-27 @ 19:54:54
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0