sunkiga mobilkamera..

måååh, jag var totalpepp på att få upp mina skitsnygga oanvända heels på tradera och så vill inte kameran i mobilen samarbeta med mig ett dugg. bilderna blir bara korniga och gör inte alls mina bruna, höga skönheterna någon rättvisa. suck. aja, bara att låna till mig snusens kamera så kommer skorna snart upp för försäljning på ett kick!

förövrigt så sitter jag här och kliar sönder små värmeblåsor på ryggen. det lät väl mysigt! var ute och sprang en halvtimme förrut i mina gamla skog som jag inte sprungit i på ett tag. den med massa skitjobbiga backar i. vem tror ni var död när hon kom hem?

just ja, skolan började ju idag. hade nästan glömt det eftersom intrycket bara var positivt och vi slutade vid tio-tiden med ett mycket behagligt schema i handen. lååång sov morgon på måndagar och distansdag på onsdagar. YES.


Kommentarer
Postat av: ewis

vi fixar bilder! snygg bild det där iaf :D <3

2009-08-20 @ 08:55:50
Postat av: [lisa bjernhagen]

Hallå girl! Spana gärna in vårat band shadow of the room som precis släppt våran första låt! 2 till kommer upp inom kort tillsammans med en demo som går att köpa :)

> http://myspace.com/shadowoftheroom



/the singer :*

2009-08-20 @ 15:35:26
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0