en sista dag av vila

lite småändringar är gjorda i headern. aldrig är man nöjd.
aja, hur som helst så sitter jag här och funderar på hur jag på bästa möjliga sätt ska kunna njuta av den här sista sommarlovsdagen till max. baka dyker upp med jämna mellanrum i mitt huvud. kanske ska slå till på några baktimmar? mitt goda superbröd och något smaskigt muffins eller varför inte lussebullar mitt i augusti? det här tål att tänkas på..

ääh, nu har jag tänkt klart! lussebullar tar för lång tid, muffins it is! bäst att jag börjar för till eftermiddagen tänker jag åka till vingåker och glömma att skolan börjar igen imorgon. urk. HEJ!


Kommentarer
Postat av: matilda

uuusch för skolan! jag lider med dig.<3

2009-08-18 @ 20:28:18
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0