en måndag, igen

här sitter jag, svettig och röd efter en joggingrunda. och jäklar vad jag är skakis! men men, snart börjar endorfinerna flöda och då är jag okej igen.

igår kom becca hit och snarkade över. vi joggade en liten sväng och sen kollade vi film (I love you, man blev det, helt okej rolig!) och mumsade grönsaker och dipp. gottigt värre. sen imorse när vi vaknat till liv tvättade jag mitt fönster som senaste blev tvättat för sisådär ett år sen, och becca dammade. sen kom ewis över och vi kollade på harry potter 3:an. bara 4:an och 5:an kvar nu innan vi får kolla på 6:an. när den kom ut på bio för ett tag sen bestämde vi att vi måste kolla om alla gamla filmerna innan vi njuter av den nya. och snart är vi framme vid målet! bara att hoppas på att filmen fortfarande går då..

annars idag har jag hunnit med en solning och lite prison break. tror jag ska börja på säsong tre så fort jag tagit mig en dusch. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0