dreams aren't what they used to be, some things slide by so carelessly

konstigt väder det är idag. nyss när jag var ute var det storm, kallt och mulet och nu är det strålande sol. aja, inte lönt att klaga.

igår åkte jag till nyköping för att möta upp min pappa bengan.  vi åkte hem till honom i oxelösund och käkade mat, drack after eight-kaffet jag hade med och åt en massa kokostoppar. åååh vad sånt är gott, och ååh vad längesen det var jag satte tänderna i sånna. sen kollade vi på en film och sedan var det dags att åka tillbaka till nyköping och sätta mig på bussen hem. där läste jag män som hatar kvinnor tills ögonen gjorde ont för det var så spännande.
när jag väl kommit hem käkade jag lite (köttfärssås och stekt riven vitkål, funkar precis lika bra som spagetti och är mycket nyttigare!) innan snusen kom och hjälpte med förbereda lite inför kvällens vattenpipa-häng som blev riktigt trevligt. en himla massa rökande och en himla massa ölspel.
jag måste skaffa mig en egen vattenpipa.


bussresa! jag gillar konstigt nog att åka långa bussresor.

hos pappa hittade jag en massa tavlor som jag gjort under åren. den fula katten är från typ från -99 så hacka inte på den!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevligt var det! :)

2009-08-18 @ 20:07:10
URL: http://sandraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0