456

godmorgon! vad gör jag uppe och bloggar vid den här tiden tro? kan det vara för att jag har 20 min sovmorgon? eller är det helt enkelt så att jag gick upp tidigt för att snusen var tvungen att ge sig iväg hem? det är ganska så mycket det sista alternativet. jaa så här sitter jag och fördriver tiden och känner mig ganska så äcklig. det är en sån där "jag är ful i allt + har smutsigt hår och är tjock och motbjudande"-dag. pissigt.

jaja inget att göra åt, lika bra att jag kilar så att jag inte behöver lägga till "idiot som inte kan klockan och kommer för sent" på min lista. HEJ.

Kommentarer
Postat av: ewis

du kan lägga till världens bästa vän som alltid får mig att må bättre på din lista! :) <3<3

2009-08-25 @ 14:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0