en sån där jäkla lång måndag igen



1 & 2 jäkla fotolektioner att vänta på.

dagen har flutit på i ett sakta men säkert tempo. samlektion med erik äntligen efter precis-peters praktik, en spanskalektion som aldrig ville ta slut, en lunch med en massa köttbullar (första köttbullen på mer än ett halvår kanske?), idrottsteori med olegubben som demonstrerade hur man ska skotta snö, ett långt hål med tid för en massa solnjutande för att sedan avsluta med fotolektionen. där börjades det skissa på den sista uppgiften, reportaget, där vi ska försöka visa alla våra fina kunskaper. jag bestämde mig för att tvinga ewis till att ställa upp som matlagare och följa henne genom hela grejen. det kan bli riktigt bra det! o så förväntar jag mig få smaka av käket såklart också. hihi, smarrrrr.

nu säger ryggen att det är dags att sova, så gnissel o snark från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0