duktig lovisa

man ska berömma sig själv, det glömmer man gärna bort. speciellt vid tidpunkter då självförtroendet ligger i backläge, skolan bara ger stress och krav, och man bra gärna bara skulle vilja krypa in i garderoben med bra musik och aldrig komma ut. det är då vi alla behöver en snäll klapp på axeln.

här kommer min klapp:
  • jag har klarat av första skoldagendagen efter lovet - bra jobbat lovisa!
  • jag har ätit nyttigt - bra jobbat lovisa!
  • jag har gått en skitsnabb och jobbig promenad på 45 min - bra jobbat lovisa!
  • jag har tvättat - bra jobbat lovisa!
  • jag har pluggat historia - bra jobbat lovisa!
  • jag ska strax kila iväg till dansen och dansa bort ytterligare kalorier - bra jobbat lovisa!
 så där ja.

Kommentarer
Postat av: becca

vad duktig du är! :D

2009-04-14 @ 19:38:57
Postat av: ewis

bra jobbat! :D men du hade ju inte tid med promenad :(

2009-04-14 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0