cry-baby

inatt eller mer imorse drömde jag den hemskasta drömmen jag har drömt någonsin.
kommer inte ihåg exakt allt som hände men jag kommer ihåg den röda tråden; mamma dog och det sista jag sa till henne var jag hatar dig. jag fick sån panik och ångest att det inte går att beskriva, grät som en galning när jag vaknade och märkte att det som tur var bara var en dröm. jag somnar om och kommer tillbaka till helvetesdrömmen och vaknar nästa gång återigen upp storgråtandes och hyperventilerande.
hela resten av dagen har jag gått runt med klump i magen och rädsla att alla ska gå och dö ifrån mig. hemskt.

vi avslutar lite mer positivt med att jag hittade en tidning här hemma med en massa skitbra grejer. massvis med nyttiga recept och träningspeppning. detta kanske kan sporra motivationen? jag håller tummen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0