stolt eller vad!

ikväll sprang jag  rundan med ett extra varv IGEN. utan att ha som anledning att jag var så jävla hatisk mot mig själv, o utan att totaldö! så jävla stolt jag är över mig själv alltså :D konditionen blir bättre o bättre o jag vill tycka att fettet sakta med säkert förvandlas till muskler. endorfinerna är inte fy skam dom heller, jag älskar alltihopa! hihi så jävla längesen jag jag kände mig lycklig o typ nöjd över nåt jag åstadkommit. å nu njuter jag som fan!

imorgon är det skolfoto o jag tänker försöka lyckas gömma mig så gott det går o försöka se ut som en sån man vill ställa på högerkanten! min vänsta sida är nämligen the one i like lite iaf.

seeeeen så har jag en ashärlig sovmorgon imorgon. alla tisdagar faktiskt. börjar fem i tio (fiiifan vad skönt.) tack vare att klantarslena strulade med i-valet o la hela kursen på måndagseftermididdagar ist. så jag får faktiskt medge att jag tkr det är rätt okej ändå, jag gillar sovmorgon bättre än en ledig eftermiddag.

o imorgon ska jag ta hål i öronen! jag är lyckkkkkkkkkkkkkkkklig. mamma har gått med på det. är jag bäst på att få saker igenom eller är jag?
la fram att jag vill ta hål i tungan också. NEJ ALDRIG! FYYY VAD ÄCKLIGT!!!! fick jag till svar. men jag är inte den som ger upp, det är nu jag börjar min kampanj.

men kanske dags att krypa ner i sängen nu iaf, har ju ändå 4 lektioner imorgon. ååååååh! kom på att det är sjukt smaskig mat imorgon. nån fetaosgratäng OCH vårrullar. dom är ju förjävla bra på att fixa god mat till mig.

GONATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0