o elvis kirrar humöret!

idag på fotot så fick vi framkalla förra gångens rullar o den här gången hade sanna o jag lyckats få mer än 1½ bild att fastna på den. då blir man glad!
det gick vilt till inne i mörker-rummet o det var virriga händer o fotogrejer överallt. fummel fummel men vi grejade det ganska så galant ändå.
när vi kliver ut i friheten sen vid halv sex är det hur fint väder som helst så sanna o jag bestämmer att ikväll är det promenad med fotande som gäller! lite dåligt lyckat då det han bli kolmörkt innan jag hann ut.
min kamera är ju inte den nyaste o bästa heller då det enda man kan knäppa är saker som är perfekt belysta.
det enda jag kunde fånga var det här:

  

duktigt jobbat.

Kommentarer
Postat av: Susanna

fina bilder blev det ju! :)

Ja inne i mörker rummet var en upplevelse, kan man ju säga. haha

2008-09-29 @ 22:43:40
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0