alltså kluuuuur

idag har varit en dag med mkt tankeverksamhet. jag har kanske ändrat åsikter, kanske gått o blundat, kanske helt enkelt ändrat mig. nånting är annorlunda o jag är grymt peppade på att se vad den nytänkande isa kan tänkas stöta på. ge mig en förändring, en totalförändring. vänd upp och ner på hela min vardag helt enkelt, jag bara välkomnar med öppna armar. nyfiken i aaaaaaaaam.

nog med filosoferande! dagen med projekt har varit bättre än igår iaf. vi har lyckats komma så mkt framåt som att sammanställa all fakta in på datorn o upptäkt att förmodligen så har vi samma fakta med flera ggr. fööööööck. aja det är sånt man får leva med, får väl pillas till rätta så gott vi orkar imorgon.

om någon missat det så gillar jag inte projekt den här ggn. det är alldeles för mkt "tänka själv, ta egna initiativ, planera själv" för mig att klara av med ett sånt där fult nöjt leende. det blir mest att sitta handlingsförlamad där vid datorn o slinka in på bdb ist. hihihihihihihi. slink in där o gör mig sällis va! jag behöver underhållas.

tänkte renskriva historian nu som jag känner mig rätt nöjd med. ett stort, fiiiiiiint släktträd har jag skapat o rätt mkt eget tankekrafs. bäst att kruse blir nöjd nu! vill inte göra mormorn besviken liksom.

TJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0