krafskrafs

tänk vad trött man kan bli av norrköping.
riktigt trevlig dag bestående av shopping o bio med ewis, david o ted.
jag lyckades inte hitta alla klänningarna som jag var sugen på, o den jag hittade var inte min grej o för stor var den också. det blev en annan fin liten grej med blingbling på. yeeeeeeeh jag tkr den är fin.
en stor orange halsduk skaffade jag mig också. o lyssna på det här va, ÖRHÄNGEN.
japp! nu har jag köpt mina första örhängen. stor dag idag hoppas jag att ni förstår. dom ska jag pimpa upp mig med på lördag när jag ska va catwoman. det ni! (nej jag tänker inte hoppa i en  oerhört smickrande skinndräkt)
ewis o jag kör på teorin: bjuds det inte på halloween på festen får du ta det dit.
david gör vi till hancock o ted är vi lite osäkra på. kan bli en ken av honom.
ooooh så stiligt det kommer bli.

nu är jag trött o tänker sova. HERRoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0