it's friday i'm in love

kär i fredagar, det är jag! älskar att ha en hel helg framför sig.
denna vecka ska avslutas med idoltittande med ewis ikväll, käka frukt o ta en promenix runt i staden o se om vi hittar nåt kul. imorgon bär det av till mormor över dan för det självklara fikat o städandet. en slant kan man kanske få om man har turen med sig också. min mormor är bäst hon.
på kvällen blir det pizzabak med än så länge okända gäster. ewis blir det iaf sen är det bara att hojta om ni är intresserade! jag ska bevisa att det går att göra en asnyttig pizza som inte är fet o som inte består av vitt bröd. o som är gooooooooooood. så det så.
söndag blir det plugg så det behöver vi inte prata om.

kolla vad som ligger o snarkar på mitt golv va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0