hej o hå datalektion!

mina ögon går igen hela tiden. jag är så jäkla trött så det finns inte. att vara utan internet hemma här sina nackdelar då jag sitter framför tvn kvällen lång ist o sitter o glor tila tequila till elva.  asfjantigt i know, i know, men jag fastnade.

sen är jag hungrig också. lunch snart o då blir det sallad o bönor. min lilla diet har hållt sig en halv vecka nu o jag känner att det börjar knaka i fogarna. men den här ggn ska det inte sluta i depretionskäkande.
meeeen hejdå nu äre matte. TJA


Kommentarer
Postat av: Den mystiska mannen

Nämen sluta :o du ska inte hålla på så, bara ät ! det är nog med att du bara äter gräs, du går du på diet med ?! :O dåligt ...

2008-10-08 @ 15:01:02
Postat av: Susanna

hahaha rolig snubbe han den där mystiske mannen ;)

2008-10-09 @ 10:21:18
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Den mystiska kvinnan

vem är du den mystiska mannen????

2008-10-09 @ 10:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0