vi kryssar lite

en vecka av pakt avklarad!
måste erkänna att det har vart lite kämpigt, speciellt i helgen.
speciellt när man bjuder på chips.
speciellt när folk tar med sig godis.
jag knaprade macka ist. det är gott det också.
sanna du ska bannemig inte vinna det här ;)

mamma tog förövrigt hela festgrejen med en nypa salt.
typ lite "man ska inte dricka sprit! klagade grannarna? det är kladdigt på golvet här!"-snack snabbt följt av "men ni hade väl roligt? jaa det är huvudsaken."

nästa helg är det fest hos cizzi igen.
jag är så verkligen inte pepp på mer fest nu, men hennes fester är typ bäst så känner att jag kommer ångra mig om jag inte hänger på.
pengar måste framskaffas på nåt sätt.
nån som behöver ha huset städat? fönsterna tvättade?
jag ställer upp på det mesta för en slant.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Joho du, denna gång så ska jag vinna! :O

2008-11-10 @ 22:22:31
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0