magkniiiiip

kom hem från mormor för en stund sen.
sitter här med en arg mage efter att ha käkat några pizzabitar som morbror tobbe + karin kom förbi med.
världens bästa eftermiddag/kväll har jag haft iaf. min mormor är så himla söt.
kusinerna matilda och emelie var där också så vi hjälptes alla åt att byta gardiner och skrika åt spindlar (okej då, det var jag).
jag behövde en släkt-kick! dom är så snälla.
efter slitandet med gardiner sjönk vi ner framför bolibompa som jag märkte att jag saknat massor!
satt och skrattade mig igenom hela häxan surtant.
jag får börja kolla på bolibompa igen helt enkelt.

men nu ska jag gå och försöka vara händig och installera vår nya box så jag kan se på nåt annat än isdansen.
wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0