hej o hå!

festen igår var väl inte direkt den mest lyckade jag vart med om.
folk kom det ju iaf, droppade in en hel drös med människor jag aldrig skulle haft hängades i mitt vardagsrum annars.
typ mitt gamla duve-span o manliga 92-divor. dock såg dom lagom roade ut i soffan under kvällen.
passade på att slita ner mitt nyckelskåp och slarva bort grejer till mammas ljusstake istället.
nu blir det aldrig mer fest här hemma, mamma var lite lagom inte alls glad imorse o jag orkar inte med att hålla koll på allt fler ggr.
nu är det nyktert partande som gäller nästa helg hos william.
det blir nåt nytt det, jag ska se till att göra det bästa av det iaf!


här kommer en liten skymt av min klänning jag slitit med.

Kommentarer
Postat av: David

nästan så att man har lust att säga "vad var det jag sa..."

men jaja, nyktert låter bra!

2008-11-30 @ 22:34:11
URL: http://davveponken.bloggsida.se
Postat av: Sara

vad snygg den var! :D

2008-12-01 @ 19:27:31
URL: http://sarsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0